fredag 23 oktober 2009

Nytt!

Tjenare!

Idag när jag loggade in,ja det var ett tag sen jag var inne på panfu iaf så när jag kollade i katalogen och kolla på de nya kläderna så köpte jag några och sen när jag tryckte på mig för att testa mina nya kläder så såg jag att det var ändrat hår och hattar var för sig,tröjor och kappor var för sig,byxor var för sig,skorna och stövlarna var för sig och så bakrundar och olika färger till pälsen var för sig allt hade liksom en egen flik för kläderna. Äntligen lite ordning i mina kläder,pust. Vissa av er kanske redan märkt det här för flera dagar sen jag vet faktiskt inte för jag loggade precis in. Jag tycker att det är bra att de som gjort panfu tänker på att lägga dit nya saker och så. Nu ska jag skriva ganska mycket för jag har glömt att skriva på ett tag,men nu dundrar jag med goda nyheter igen.


// Bubbis































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar