lördag 10 oktober 2009

trist att vänta

Tjenare!

Tycker ni det är trist att vänta på att gå till olika ställen i panfu?,det tycker iaf jag men ibland så har den bara hakat upp sig så då sitter jag och väntar på att något ska komma upp helt i onödan. Men oftas går det ganska fort. Jag är lite trött på den där pandan som sitter och kollar upp och ner och vickar lite på tassen,jag skulle vilja kanske ha någon längre text att läsa eller roligare bild...,nu vet jag!,ni pandor skriver en kommentar om hur ni tycker det ska vara när ni väntar på något. Jag tycker iaf att det ska vara någon slaks text som man kan läsa som en liten saga på en sida eller en fin blid att kolla på hmmm,det är bara att sätta igång och tänka på vad ni skulle vilja ha vem vet det kanske ändras någon vacker dag i panfu,vem vet.

//<3bubba

1 kommentar:

  1. hmm. . jag tycker att det ska vara typ nån som springer närmare och närare nånting så man vet hur långt det är kvar att vänta
    puss o kram jullan

    SvaraRadera