lördag 17 april 2010

Gammla bekanta!

Hejsan alla coola pandisar!
För ett tag sen var Riisa min mamma på panfu sen var hon borta ett tag då tog marrie (Riisas syrra hand om mig) . Men idag när jag skulle logga in på panfu så kollade jag vilka som var inne i Bollyland då var Riisa inne! Jag tror jag stod med öppen mun ända tills jag hann säga hej till henne :D

Ja, nu när min mamma är tillbaka känns det mycket, mycket, mycket lättare och bättre! Jag träffade också min gamla kompis Musmatta i Staden nu alldeles nyss.

Jag och Riisa:









Jag och Musmatta:





Oj! Jag höll min tass framför mus ansikte! Förlåt mus... Iaf hoppas ni får en fortsatt bra lördag, men när jag tog kort på mus och mig var det en annan panda som sa att om hon inte fick vara med på kortet anmälde hon mig! Då gick jag.... :/
//Bubba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar