fredag 26 februari 2010

GP DAG!

Hej alla söta pandor idag är det gp-dag och jag loggade in på Bubba för att ha lite skoj med gamla polare! Jag hoppas ni också är glada för att det är gp-dag på en härlig fredag!!!
Äntligen få göra sig liten igen!
Äntligen få ha de gamla kläderna!

Äntligen få inreda kojan snyggt!

Och äntligen få kasta och bli precis det man vill! Så mycket man kan göra med ett Guldpaket, men ibland tycker jag synd om de utan som t ex inte får vara med på alla fester, vf vet jag inte...
Kom ihåg att skicka en inbjudan till era vänner!, jag håller tummarna för att just du ska vinna tävlingen och få ett gp! ;)
Ha det så bra som det bara går! Och om du vill träffa mig i panfu så skriv ett mejl till mig :
emma@leif.se
så svarar jag så fort jag kan och skriv in: Namn/Panda, plats och en liten hälsning om bloggen, om du vill.

//Bubba


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar