fredag 19 februari 2010

Big Foot

Ett nytt litet äventyr har börjat, tror jag. Så här gick det till och om ni undrar varför jag kör på en panda som heter Risty.., vet jag inte varför.. :/

På karibiska stranden ligger Big Foot helt utmattad vad har hänt? Han var hungrig och ville ha fisk..
Jag gick genast till hamnen och pratade med sjömannen, han hade tappat bort sitt spö och sa en ledtråd: jag var någonstans och plötsligt!, flög något över mitt huvud då sprang jag. Sa han typ..
När fisken var fångad gick jag till Big Foot som vägrade att äta rå fisk.
Sen gick jag till resturangen då så pratade jag med servitricen och hon sa att jag måste ha oliv olja den hittade jag i skönhetssalongen.

Sen skulle jag vänta i en dag tills fisken var klar, och hoppas Big Foot klarar sig!

Ha en bra fredag! //Risty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar