söndag 21 februari 2010

Mysteriet fortsätter

En tanke, bara en... Och det var att badvakten kanske visste något om Bonez och Big Foot. Så jag tog en titt och han hade sett en panda gått in i omklädningsrummet och inte kommit ut!

Då gick jag in i omklädningsrummet och i ett av skåpen lyste ett bländande sken! Vad hände egentligen?
Jag gick ut till badvakten igen och han sa: Om du behöver en nyckel, så kan du gå till Kamaria. Och då sprang jag dit för att det skulle ta evigheter att gå...
Och när vakten släppte in mig till Kamarias torn, sa hon: Jag kanske har någon nyckel på vinden men det tar nog ett tag, kom tillbaka imorgon!

Så jag gick hem och vilade och satte på tv:en för att bara pusta ut... och imorron kommer jag skriva om hur det ska gå, om Kamaria hittar någon nyckel....

//Risty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar