tisdag 23 mars 2010

godmorgon

Godmorgon alla pandor!
Idag skulle jag fortsätta med Pokopets-äventyret, men jag gjorde visst ett litet misstag på slutet...
Så här gick det till:
Jag började att gå till Kamaria i hennes torn, hon var klar med medicinen!
Så jag gick så fort jag kunde till Eloise som satt fastbunden på planet.
Sen behövde hon en sax för att klippa av repen runt henne, saxen hittade jag i salongen.Jag skyndade mig tillbaka till Eloise och klippte bort repen fort. Sen sa hon att jag skulle öppna de två låsen, en gåta var lätt men den andra klarade jag inte...
Hjälp mig!
//Bubba

2 kommentarer:

  1. jag tror det är något i läskiga skogen tror jag annars kanské i bibloteket"

    //linnealine

    SvaraRadera
  2. ja. det är jätte svårt att klara gåtan.undrar vad det är.MÅSTE DET VARA SÅ SVÅRT.
    mvh olivia

    SvaraRadera