tisdag 23 mars 2010

Konstigt & Kusligt

Hejsan alla coola pandor!
Idag efter skolan gick jag in på panfu då så såg jag nyheten i panfu och gick till planet direkt, så här såg det ut:
Inte så kul omgivning... Men det var en panda som meddelade mig att gå till Kamaria så jag gjorde det, och Eloise sa det också genom bubblor :P
Såhär sa Kamaria:Värst vad hon fick bråttom, bäst att hänga med! Sen skulle jag hämta tre ingredienser:
1. Grodan är i Mörka djungeln.
2. Nån gul blomma på Stranden.
2. En typ regnbågs-blomma på Karibiska stranden.

Nu ska jag vänta tills imorron... ses då!
//Bubba

2 kommentarer:

  1. hej hej hej min mormor hämtade mig kl 15.00 i skolan då gick vi till min lillebror när vi kom hem gick jag in på min mail och såg ett meddelande från ella och max.Jaggick in på panfu och gjorde samma som dig.jag har ochså en blogg du får gärna gå in på den.ad
    ressen är:http://oliviaspanfublogg.com
    jag är stort fan av din blogg
    mvh olivia

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Jag ska kolla din panfublogg direkt!

    SvaraRadera