lördag 13 mars 2010

Ponnyridning

Hello alla coola pandor!
Nu är klockan 18.10 och jag har min lilla ridlektion. Jag, som panda älskar att rida! Min häst heter Kexet och här kommer lite fakta om honom:
Ålder: 4 år och 2 månader.
Favomat: Morötter, såklart.
Speciell: Han har ett ärr på ena benet.
Ja då vet ni lite mer om min häst. Jag undrar... Om min blogg skulle kunna bli lite bättre genom att ni röstar, ni kan rösta på:
1. Mer om Bubbas liv i panfu.
2. Mer hjälp om panfu.
3. Mer videor.
Snälla skriv en kommentar om vad du tycker bloggen ska bättra sig på.
Håll Höjd!
//Bubba

1 kommentar:

  1. hej bubbahoffa jag tycker att din blogg är jättebra men jag skulle vilja ha mer hjälp om panfu.jag hejade också på salem och tyckte inte att anna skulle fått vinna alls men iaf jag har hittat alla kexsmulor och den sista är i staden.kan du skriva så fort du har kpmmit på vem tjuven är mvh olivia/undis(min panda på panfu heter undis)

    SvaraRadera