onsdag 10 mars 2010

Hej svejs, tillbaka från skolan.


Hej alla coola/snälla pandor!
Idag skulle jag undersöka kaksmulorna men när jag gick igenom den lilla grinden in till den torra jorden såg jag, att inga smulor fanns där!? Jag gick ivrigt till Kamaria men hon sa bara håll ett öga på smulorna, så då gick jag till Professor "något" han var inte ens kvar! Jag tänkte:
- Om inte någon av de kunde hjälpa mig, vad skulle jag göra då?!?!

Så jag tänkte igenom hur allt kunnat gå till, medan jag satt på en stol i Glassbaren och slickade långsamt på min kalla isglass som nu började smälta. Sen, så tog jag på mig jackan och en idé ploppade upp! , jag skulle gå till salongen och se om någon kunde hjälpa mig där men, nej.

Jag kommer nog snart få reda på var kaksmulorna tagit vägen...
Håll Höjd!
//Bubba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar